środa, 2 października 2019

Urodziny


Wow, wow, wow. To już ÓSME urodziny Star Stable! 


Tak prezentuje się nowy komplet urodzinowy:


Aby go uzyskać musicie znaleźć około 55 złotych podków, które są ukryte w:
Forcie Pinta
Moorland
Srebrnej polanie
Valedale
Jodłowym Gaju

Są tak na wierzchu że grzech podawać jakąś rozpiskę do nich, zwłaszcza że nie potrzebne są wszystkie.

Został dodany nowy kod urodzinowy (prezent od Star Stable) w którym otrzymujemy:

150 Star Coins

Maskę teatralną

Czapeczkę dla konia

Bukiet kwiatów do torby




A wy od ilu lat już jesteście graczami Star Stable? Ile urodzinowych bluz zebraliście podczas swojej wędrówki?

Ja założyłam konto około 3 urodzin gry dlatego nie mam żadnej pamiątki z nich. Bluza z 4 urodzin gdzieś mi się zapodziała (pamiętam tylko że była granatowa), za to zachowałam całą resztę i mogę się nimi z wami pochwalić!


5 urodziny

6 urodziny

7 urodziny

8 urodziny



1 komentarz: