czwartek, 14 czerwca 2018

Zmiana tematyki bloga!


Już teraz mogę powiedzieć, że aktualnie zmieniam tematykę bloga!
Długo się do tego zabierałam, ale postanowiłam wziąć się w garść i podnieść statystyki polskich blogów o sso, o ile jeszcze jakieś są, pomijając nieśmiertelną Mel, czy Rosalie. Chce po prostu aby blog nie był nudny, czy w ogóle zapomniany. 

Posty będą wreszcie z jakąkolwiek zawartością tekstową. 
Zamierzam odejść od zdjęć, ale to nie znaczy że takowe sesyjki się tu nie pojawią. Wciąż lubię edytować, a nawet umiem to nieco lepiej (bynajmniej tak mi się wydaje) niż posty z sierpnia, czy lutego poprzedniego roku. Myślę że zacznę od omówienia aktualizacji, ale nie tego co dodali, bo to znajdziecie na stronie sso i w wielu innych miejscach. Mam na myśli błędy, ciekawostki i zajawki. W głowie mam tak wiele pomysłów, że trudno jest mi teraz się nimi podzielić!

A stare posty?
Stare posty zostają, broń boże będę usuwać wspomnienia, czy się ich wstydzę czy nie. 

Posty nie będą regularne.
Podejrzewam, że zależeć to będzie od mojego humoru, czyli jakieś 3 na tydzień. 



Zachęcam do polecania mojego bloga, w celu pomocy mi znalezienia więcej czytelników. Odpłacam miłością!!








1 komentarz:

  1. Hej Anne, możemy się spotkać jutro (02.10.2018) o 19:30 w sso na Ujeżdżalni, tej pustej? Bardzo muszę się z tobą zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń