piątek, 23 listopada 2018

New Silverglade!



Aktualizacja
Jak już prawdopodobnie każdy aktywny gracz wie, odnowiona została Srebrna polana. Z tego co wiem było bardzo dużo narzekania przed jej dodaniem, a teraz wielu osobą się nawet podoba.

Moja opinia
Osobiście jednak dożywotnie zostaje w Nowej Grani, ale cała ta Srebrna Polana nie jest aż taka zła. Bardzo podobają mi się miejsca w których jest dużo krzaczorów czy innych roślinności np. Jodłowy Gaj idealnie się wpasował do lasu i wyglądu wioski

Niektóre tereny to jednak istna porażka np. Farma Steva, Marleya. Uważam, że zrobili to trochę na odwal się. 



Jedyne co jeszcze mi się nie podoba to to, że pola to jedna wielka rutyna tego samego obrazka który w takim zastosowaniu wygląda po prostu źle.



Inne tereny

Bardzo przykre jest to, że zaśmiecili tymi jak że okropnymi kamieniami Nową Grań, z czego moją ulubioną zatokę. A odnawiali ponoć tylko Srebrną Polane. Ale skoro, drzewa, krzaki, kwiaty i kamienie w Eponie (nie wiem jak Urodzajne Hrabstwa) zostały odnowione, to jest szansa że zostawią starą grafikę, ale nic na 100%.





Ja jednak uwielbiam moje stare kamienie z Urodzajnych Hrabstw i zostaje tu, dopóki nie nadejdzie zmiana tych terenów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz